Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez
1. Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk. Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát a gyártók magyarországi importőrei és a Wagner Solar Hungária Kft biztosítja Önnek, így Ön a szervizháttér nyújtotta biztonságot és a terméktámogatásokat egyaránt élvezheti. Ez a garancia biztosítja, hogy készülékét – szükség esetén –a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák, vagy újra cseréljék.
2. A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállást biztosítunk. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük. Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunk telefonszámán! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
3. A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni. Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- Termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- Nyugta vagy számla egy példánya
- Cégünk által kiállított jótállási jegy
- Termékhez mellékelt gyári garancia jegy
A fenti iratok részleges vagy teljes hiánya esetén nincs módunkban a jótállási igényt elfogadni.
4. A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó. Az észlelt meghibásodást azonnal jelezni kell akár írásban, akár telefonon. (Bővebb információ, elérhetőség a termékhez mellékelt garancialevélben található).
5. A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.
6. A garanciális problémával érintett készülékeket a garanciális hátteret biztosító illetékes beszállítónkhoz továbbítjuk, aki a vonatkozó jogszabályok betartása mellett intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
7. Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor természetesen biztosítjuk a termék cseréjét. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor webáruházunk csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
8. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
9. A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Amennyiben a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor webáruházunk utólag megtéríti a szállítás költségét.
10. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.